
سلاممن یه کنکوری هستم و بلندپرواز...فک نکنم کسی در ایران باشه که ندونه کنکور چیه پس نیازی به توضیح نیستکنکور خیلیا رو عوض میکنه و خیلیا رو عوضی و من دوست ندارم جزو هیچکدومشون باشم چون خودمو دوست دارمدرسته اسم وبلاگم خوش گذرونیه ولی مگه میشه بدون دل خوش خوشگذروند؟؟؟ میخام بنویسم که حالم خوب شه و شمام مجبور نیستین بخونینیه بنده خدایی به من گفت پس کی بزرگ میشی و من کلی ناراحت شدم فکر کردمفکر کردم به این که چرا بزرگ نمیشم؟؟؟به این نتیجه رسیدم که من از ادم بزرگا بدم میاد....از منطقی بودن بدم....خب بدم میاد مگه زوره؟؟؟که چی بزرگ بشم؟بزرگ شدن چه چیز زیبایی داره؟بچه بودن کلی مزیت داره....تو م یکم خوشگذرونی...
ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال میکنید
برچسب: لطفا,ادم,بزرگا,این,متنو,نخونن, نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:47